Karosérie
Celohliníková korba, podlaha hliníkový plech tl. 5/7 mm vyztužený "U" profily, boční stěny svařované z uzavřených profilů, vnitřní stěna tl. 2,6 mm, vnější stěna 2 mm, šikmé přední čelo
Hydraulika
Hydraulický válec Penta, jednohadicový systém s provozním tlakem 16 Mpa, hydraulická koncovka zásuvka ISO G1" (samice)
Rám
Ocelový, žárově zinkovaný, vyměnitelný závěsný čep JOST 2", dvourychlostní opěrné nohy, plastové celoblatníky + anti-spray
Pneumatiky
6 ks pneu 385/65 R 22,5" GoodYear
Brzdové připojení
2 ks spojkových hlavic (plnící a ovládací)
Podvozek
Vzduchem odpružené nápravové agregáty SAF, kotoučová brzda Ø 430, zvedání/spouštění podlahy, 1. a 3. náprava zvedací - ovládání z kabiny
El. připojení
Elektrická zásuvka 2 x 7 + 1 x 15 pólů
Instalace
Dvouhadicová vzduchotlaká brzda vybavená automatickým zátěžovým regulátorem, parkovací brzda s pružinovými válci, elektronické měření nápravových tlaků s odečtem aktuálního naložení vozidla na displeji návěsu, elektronické počítadlo kilometrů