Záruční a pozáruční servis

Jako renomovaný výrobce přípojné techniky je nemalou součástí péče o zákazníka i servisní oddělení. Do kompetencí servisního oddělení a poprodejních služeb PANAV spadají jak záruční tak i pozáruční opravy.

Naše společnost disponuje kvalitní servisní sítí kde Vám nabídnou široký sortiment služeb ať už v rámci pravidelných servisních prohlídek tak i záručních a pozáručních oprav.

Dále máme v nabídce veškeré služby i přímo v naší společnosti kde Vám s nejlepší péčí provedeme veškeré opravy a servisní prohlídky.

 

Servisní prohlídky a základní interval

Vozidla vyrobené v PANAV, a.s. opravňuje k technické prohlídce v rozsahu stanoveném v článku „Servisní prohlídky“, které budou provedeny pouze v autorizovaných opravnách PANAV. Servisní prohlídky jsou povinné pro každého uživatele výrobku PANAV, a.s.
Nepřistavením vozidla k prohlídkám zaniká odpovědnost výrobce za jakost výrobku.
 
Jako jeden z mála výrobců máme vytvořen portál a systém pro elektronický zápis servisních intervalů a oprav
Celá servisní síť má přístup do elektronického portálu PANTECH kde servisní středisko provádí zápis do elektronické servisní knížky. 
 
servis stranky

 První servisní prohlídka  (v případě soupravy na každé vozidlo) se provádí po ujetí 5000 km (2500 km pro sklápěcí vozidla) nebo do dvou měsíců od data předání vozidla. Přednost má ta událost, která nastala dříve. První servisní prohlídka je v rozsahu 3 hodin práce. 
 Další servisní prohlídky se provádí každých 75 000 km nebo 6 měsíců provozu vozidla podle toho co nastane dříve. 
 Servisní prohlídky doporučuje výrobce provádět po celou dobu provozní životnosti vozidla v zájmu zvýšení bezpečnosti provozu a spolehlivosti vašeho vozidla. 
 Všechny servisní prohlídky hradí provozovatel vozidla pokud není uvedeno jinak. 

 

Školení a další služby

Další významnou aktivitou servisního oddělení je kontrola servisních záznamů a vyřizování ONLINE záručních požadavků, které urychlí celkové vyřízení případných reklamací.
Pro zkvalitnění celé sítě provádí servisní centrum i pravidelná školení v oblastech:
 
Základní školení PANAV
Obsluha portálu PANTECH
Garanční školení PANAV
Hydraulika na vozidlech PANAV

 

 

Petr Hodula
Petr Hodula

Petr Hodula

poprodejní služby, garanční technik

Reklamační oddělení

Irena Chlíbková
Irena Chlíbková
Mám zájem
Kontaktujte nás
Loading...